dirk

TIM HAAN LIJSTTREKKER VOOR GROENLINKS IN DELFZIJL

De leden van GroenLinks afdeling Delfzijl-Appingedam-Loppersum hebben afgelopen vrijdag de kandidatenlijsten en de verkiezingsprogramma’s vastgesteld voor zowel Delfzijl als Loppersum. Het bestuur is er trots op dat GroenLinks voor het eerst sinds jaren in Delfzijl aan de raadsverkiezingen deelneemt. Lijsttrekker… Lees verder

LEO VAN ESCH LIJSTTREKKER VOOR GROENLINKS IN LOPPERSUM

Brede coalitie tegen btw-verhoging

Een brede coalitie van onder andere GroenLinks, SP, PvdA, FNV, de Patiëntenfederatie, de Fietsersbond, de Koninklijke Boekverkopersbond, de Stichting Collectieve Propaganda voor het Nederlandse Boek, ANBO, de Groentecoalitie, FNV Jong en de Beroeps Organisatie Kunstenaars kondigt vandaag maatschappelijke actie aan… Lees verder

Kadernota: Algemene beschouwingen voor 2017

Algemene beschouwing n.a.v. de behandeling van de kadernota 2017.

Werk en Inkomen

Het gebied en de gemeente Loppersum in het bijzonder is na alle ellende van de afgelopen tijd (denk daarbij aan gevolgen van de gaswinning en krimp) dringend toe aan een keerpunt. Tijd voor een opwaartse spiraal.
Om weer een positief elan te krijgen is een stip op de horizon en een visie om die stip te bereiken noodzakelijk. Ik weet dat onze premier en de VVD daar anders over denken maar dit terzijde.